środa, 2 maja 2012

Zielona herbata - Na zdrowie! :)

Zielona herbata- nie dość, że jest pyszna, to jeszcze bardzo zdrowa. :) Od jakiegoś czasu jej popularność coraz bardziej rośnie. Najprawdopodobniej ze względu na jej właściwości. Podstawowymi właściwościami zielonej herbaty są:
-pobudzenie (na niektórych działa lepiej niż kawa:) )
-właściwości odchudzające,
-właściwości zwiększające koncentrację. :)
-przeciwdziałanie rozwojowi chorób.
Herbata ta ma bardzo silne działanie dzięki polifenole i kofeinie, a dodatkowo zawiera mikroelementy i witaminy.

Jak ja to widzę?

Zielona herbata ma orzeźwiający smak, moim zdaniem jest przepyszna. :) Rzeczywiście pobudza organizm, przeciwdziała senności i zwiększa koncentrację. :) Gdy boli mnie głowa, również piję zieloną herbatę, bo u mnie ona zmniejsza ból i nie muszę łykać tabletek. Dodatkowo , gdy popijam tą herbatkę wydaje mi się, że mam mniejszy trądzik, a skóra jest bardziej ściągnięta. Obniża również bóle stawów, sama na sobie wypróbowałam. :)
Zieloną herbatę pijam gorącą, ale również zimną, jako napój orzeźwiający, dobry szczególnie przy takiej pogodzie.

Jakie herbaty pijam?

Niestety nie trafiłam jeszcze na dobrą liściastą zieloną herbatę, więc kupuję herbaty w torebkach. Najbardziej lubię dwie.

Pierwsza to herbata Irving i jest pyszna. Nie pamiętam niestety ile kosztuje, ale jest na prawdę dobra jakościowo.


Druga to herbata z biedronki, ma świetny smak, bo nie jest to typowa zielona herbata, ponieważ jest o smaku opuncji. Jest na prawdę dobrą herbatą, ceny niestety też nie pamiętam (wydaje mi się, że ok. 4 zł.). Pychotka :)



Zachęcam Was do picia tej herbaty jest pyszna i zdrowa. Tak więc pijcie zieloną herbatę Na zdrowie.!  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*