piątek, 25 maja 2012

Orzeźwiające Mojito bezalkoholowe :)

Gdy mamy ciepłe dni, tak jak przez ostatnie dni, potrzebujemy orzeźwienia... Czasami mamy ochotę na coś innego niż woda... i co wtedy.? Mam dla Was dzisiaj propozycję orzeźwiającego mojito bezalkoholowego. Szybki sposób na pysznego drinka. :) Zapraszam. :)

Do wykonania mojito potrzebujemy:
-świeżej mięty,
-brązowego cukru,
-limonkę,
-pokruszony lód (może być w kostkach),
-woda gazowana.


Porwane listki wrzucamy do szklanki, zasypujemy brązowym cukrem i dodajemy limonkę pokrojoną na ćwiartki. :)


Następne ugniatamy wszystko razem, tak żeby wycisnąć limonkę. Ja mam taki specjalny "ugniatacz", ale jak go nie posiadałam to brałam nóż i drugą stroną noża ugniatałam. :)


Na koniec dodajemy lodu i wlewamy wodę gazowaną (najlepiej z lodówki) i mieszamy wszystko energicznie. :)




I już, nasze orzeźwiające mojito jest gotowe. :)
Buziaki! :*

1 komentarz:

  1. super pomysł! Musze sobie cos takiego wyprobowac, mniam :)

    Tak przy okazji chciałabym cie zaprosić na rozdanie kosmetyczne, jesli jeszcze nie mialas szansy wziąć z nim udziału. Do wygrania The Body Shop, Lush, Real Techniques i inne. Zapraszam!
    http://artlook4u.blogspot.co.uk/2012/05/my-little-may-giveaway-moje-mae-majowe.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*