środa, 9 maja 2012

Cien - Dezodorant z Lidla -extra!

Dzisiaj chcę Wam polecić dezodorant Cien z Lidla. Moja mama kupiła go przy okazji zakupów w Lidlu, myślę, że nawet nie wiedziała, że kupuje najlepszy dezodorant.
Ponieważ na majówce wybrałam się z przyjaciółmi na wyprawę w góry ( 3 dni, plecak ze stelażem :P ), wzięłam ze sobą ten dezodorant, aby sprawdzić jak zachowa się w ekstremalnych warunkach. No i muszę mu przyznać - spisał się znakomicie. Po całym dniu wędrowania nadal czułam zapach dezodorantu.  

 Plusy:
- Orzeźwiający (trochę specyficzny) zapach
- Nie zawiera talku
- Rzeczywiście zapewnia ochronę na 24 h. :)
- Nie brudzi koszulek
-Niedrogi
-Ogólnodostępny w każdym Lidlu
-Szybko się wchłania.

Minusy:
-Jak dla mnie nie ma żadnych.

Polecam Wam ten dezodorant, jest na prawdę świetny. Hamuje potliwość, ładnie pachnie. Ma dobrą cenę. :)

1 komentarz:

  1. Naprawde jest on dobry a kosztuje raptem 5 zl . Męskie zapachy też są i to nawet lepsze niż nivea czy inne .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*