niedziela, 3 czerwca 2012

15 HAIR PROJECT: Czego włosom nigdy nie zrobię.

Cześć dziewczyny. :) Trochę opuściłam się w pisaniu, ale to dlatego, że na koniec roku musiałam parę rzeczy pozaliczać, więc i pouczyć. Obiecuję, że to nadrobię . :)

Dzisiaj 15 HAIR PROJECT i punkt 15.




1. Na pewno nigdy nie zrobię trwałej. Może i u niektórych wygląda ładnie, ale strasznie niszczy włosy.


2. Dredy. Niektóre mi się nawet podobają, te czyste i ładnie zrobione (np. te na zdjęciu), ale nigdy, przenigdy nie zrobiłabym swoim włosom takiej krzywdy.


3. Wygolony bok. Nigdy nie wygolę sobie boku, strasznie mi się to nie podoba. Potem to odrastanie....


4. Nigdy nie zafarbuję włosów na czarno. U niektórych kobiet i dziewczyn wyglądają ładnie, ale ja się w takich po prostu nie widzę.


5. Nie ścięłabym nigdy włosów na krótko. Już raz popełniłam taki błąd i nigdy więcej. Włosy u dziewczyny powinny być jak u dziewczyny, a nie jak u chłopaka.

6. Nie zafunduję również moim włosom fryzury emo. Miałam kiedyś jakąś w tym stylu, ale po upływie czasu fryzurom i grzywkom emo mówię stanowcze NIE.

Nie popełnię pewnie już błędów z czasu kiedy codziennie katowałam moje włosy 200 stopniami. Na pewno nie zrobię sobie już fryzury, gdzie farbuje się tylko włosy od spodu, kiedyś miałam tak zrobione, czarną farbą. :(

To by było chyba na tyle. Teraz o włosy dbam, zapuszczam. A niedługo więcej postów o włosach. 


Miłej niedzieli,
Buziaki. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*