poniedziałek, 28 maja 2012

Składanie serwetek: koperta

Zauważyłam, że dużym zainteresowaniem cieszył się post o składaniu serwetek, więc postanowiłam, że będę robiła więcej takich tutoriali, ponieważ w internecie ciężko jest z takimi krok po kroku. :) Przygotowałam kilka wzorów i co jakiś czas będę jakiś wrzucała. :)

Dzisiaj będzie to koperta. :)
Zaczynamy od rozłożonej serwetki.

Następnie składamy serwetkę w trójkąt.

a rogi trójkąta zaginamy do środka tak jak na zdjęciu. :)

Ponownie zaginamy rogi do środka.

Dolną część serwetki zaginamy tak jak na obrazku.

 Ostatni krok to zagięcie trójkąta w dół, tak aby "zamknąć kopertę".

Tak wygląda gotowa koperta, jest to bardzo prosty i szybki do wykonania wzór. :)

Buziaki. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*