wtorek, 8 maja 2012

CORAL PROSILK - 160

Od jakiegoś czasu szukałam lakieru w kolorze lila. Gdy w sklepie u mojej babci pojawiły się nowe lakiery szybko poszłam zobaczyć czy może w tej dostawie będzie taki lakier. I oto był, lakier z firmy CORAL ( czyli DELIA; ) )  z kompleksem PROSILK.
Moim zdaniem, na paznokciach wygląda cudnie, jest to taki kolor jaki szukałam. Na dodatek firma Delia pozytywnie mnie zaskoczyła, ponieważ kiedyś miałam lakiery z tej firmy i były nic nie warte. Ten lakier jest świetny, trzymał mi się 5 dni, zmyłam go, bo już mi się znudził. Dodatkowo paznokcie po zmyciu lakieru ładnie połyskiwały.

Plusy:
-dłuuuuugo się trzyma na paznokciach
-bardzo ładna kolorystyka 
-łatwo się zmywa
-nie odpryskuje
-ładnie pokrywa 
-cena

Minusy:
-jak na razie nie zauważyłam



Polecam Wam ten lakier. :)
A jak Wam się podoba ten kolor.? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*