czwartek, 10 maja 2012

WYZWANIE : 15 HAIR PROJECT

Znalazłam na świetne wyzwanie dla mnie i moich włosów. :)
Postanowiłam dobrze się bawić, przy okazji zapuszczania włosów.  Zrobię do każdego punktu jeden post, więc oczekujcie moich włosowych historii. : ) .



Zasady są takie :) :
Zabawę zaproponowała Ania. Udział otwarty dla każdego chętnego. Wystarczy wpisać się pod postem informacyjnym oraz  wkleić na swoim blogu infografikę wraz z zasadami.

Zabawę można też potraktować jako jednorazowy TAG - w takim wypadku tagujemy minimum 3 osoby których odpowiedzi najbardziej nas ciekawią :)
CEL: Lepiej poznać swoje włosy i dobrze się bawić :)

Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*