poniedziałek, 21 maja 2012

15 HAIR PROJECT: Zdjęcie włosów tyłem.

Od czasu zapisania się do 15 HAIR PROJECT przygotowywałam sobie "materiały" do tych 15 postów. Miałam zamiar zacząć od historii włosowej, ale niestety muszę poszukać jeszcze na płytach zdjęć przedstawiających moje masakryczne fryzury. :P 

Dzisiaj zdjęcie włosów tyłem czyli punkt 1. Zdjęcie zrobione dzisiaj:


Na poniższym zdjęciu zaznaczyłam czarną linią moją wymarzoną długość, czyli jeszcze ok. 2 lata zapuszczania. :D

Moje włosy jak zawsze trochę lokowane, trochę falowane i trochę proste. :P 

Już niedługo kolejne posty poświęcone włosom. :)

A tak na koniec chcę Was zachęcić do dodawania mojego bloga do obserwowanych, komentowania postów (co Wam się podoba, co nie; o czym mam napisać. :) ) i lajkowania profilu na facebooku. 

Buziaki. :*

2 komentarze:

  1. Też mi się marzy taka zaznaczona długość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzmy sobie powodzenia. :) Jestem pewna, że się uda. :)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*