niedziela, 1 lipca 2012

Wakacyjna biblioteczka :)

Cześć dziewczyny.! Wakacje oficjalnie się rozpoczęły. Do tego pogoda dopisuje jak na razie, więc można wakacje również poczuć. Basen, ogródek, góry, morze. :)

Wakacje to również czas, w którym lubię poczytać. Wtedy mogę na spokojnie nadrobić zaległości w książkach. :)
W tym roku przyszłam do nowej szkoły, która ma cudowną bibliotekę i panią od biblioteki (którą uwielbiam :) ) Okazało się, że uczniowie mogą wypożyczać książki na wakacje. Oczywiście skorzystałam z okazji.! :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać co wypożyczyłam ze szkolnej biblioteki, co kupiłam, a co muszę jeszcze doczytać .:)

Na początek może książka, którą aktualnie czytam, czyli Marked. Jest to książka po angielsku, pierwsza część serii House of Night. Można je kupić również po polsku. :)




 Idąc za radą przyjaciółki podkreślam nowe słowa i potem szukam ich w podręcznym słowniczku. :)


Skoro zaczęłam od książek po angielsku to może od razu napiszę o innych. :)

Następna książka po angielsku to cienka Love story. Wypożyczyłam ją z biblioteki, bo pomyślałam, że przyda mi się również coś lekkiego i krótkiego.


Kolejna książka, to powrót do dzieciństwa. Winnie-the-Pooh  (Kubuś Puchatek).
Uwielbiałam Kubusia Puchatka- książki i bajki. Najbardziej Kłapouszka. Mam kilka pluszowych Kłapouszków.:) Gdy zobaczyłam książkę na półce stwierdziłam, że muszę ją przeczytać. :)





Następna książka może Was zdziwi, ale jest to lektura. Postanowiłam, że przez wakacje skończę ją czytać. A jest to... Mistrz i Małgorzata.

Kolejna książka, którą skończę czytać, to Kobiety pragną bardziej. Kupiłam ją, bo myślałam, że to będzie coś w stylu filmu, lecz książka to listy kobiet, odpowiedzi Grega i punkt widzenia Liz.
( autorów książki :) )






Będąc przy tej książce muszę napisać o tym, za jaką cenę ją kupiłam. A najlepiej jak pokażę...


 Dobrze widzicie - 4,99 zł. Książki w takiej cenie można kupić w Carrefour. Jeśli macie taki hipermarket w pobliżu to polecam zajrzeć, bo często są tam kiermasze i można kupić książki w świetnych cenach (4,99 ; 9,99 ; 14,99) Ogólnie nie lubię tego marketu i mam do niego daleko, ale jak już tam jestem to większość czasu spędzam przy książkach. :)

Ostatnio byłam właśnie z mamą i kupiłam dwie nowe książki właśnie za 4,99 zł. :)



Kolejna książka jest z biblioteki. Wypożyczyłam ją, bo oglądałam film i stwierdziłam, że warto też przeczytać. :)


Kolejna książka to Alchemik . Postanowiłam przeczytać, bo już kilka osób mówiło mi że książka jest warta przeczytania. :)



W międzyczasie mam zamiar nauczyć się podstaw hiszpańskiego. Kupiłam  sobie rozmówki i zaczynam naukę. :)



Mam nadzieję, że wszystkie książki przeczytam, że nie zabraknie mi czasu również na hiszpański. :)

Uwielbiam czytać książki. :)

A czy Wy dużo czytacie.? Lubicie czytać?
Może czytałyście którąś z tych książek. Chwalcie się. :)






Życzę Wam żebyście wypoczęły. :)
Ja dzięki wakacjom na pewno będę więcej pisała.













Buziaki. :***


2 komentarze:

  1. Co do książek P.C to świetna jest ''jedenaście minut'' - ciągle do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gdy tylko ją spotkam to na pewno wypożyczę. :)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*