piątek, 6 lipca 2012

Poradnik kręconowłosych: Fryzury na lato

Cześć. : ) 
Chyba każda kręconowłosa ma problem, gdy zaczyna się lato. Przy rozpuszczonych włosach jest strasznie gorąco, więc trzeba je spinać. Ale ile razy można robić tą samą fryzurę? Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam kilka pomysłów bardziej w artystycznym nieładzie. : )
Może będzie ich więcej jeśli Wam się spodobają. :)


Moje włosy nie były pierwszej świeżości, więc użyłam trochę pudru ( KLIK ) i soli morskiej w sprayu (TONI&GUY)

Pierwsza fryzura to nieład, który możecie dopasować do siebie. : ) Aby taką fryzurę wykonać musicie zrobić luźny koczek zostawiając pasmo włosów od spodu (wedle Waszego uznania). Koczek robicie na takiej wysokości na jakiej Wam pasuje. Następnie z włosów, których nie spięłyście, robicie warkocza do końca i związujecie recepturką. Ostatni krok to zakręcenie warkocza wokół koczka i przypięcie wsuwką lub dwoma. : ) Do tej fryzury użyłam gumki, gumki recepturki i dwóch wsuwek. Taki jest efekt (wybaczcie jakość zdjęć. : ) ) :


Druga fryzura to zwykły koczek, tyle że przód lekko podnosimy do góry, aby dodać efekt lepszej objętości. : ) Najpierw łapiemy grzywkę i pasmo z przodu, które przypinamy z tyłu lekko zakręcając i przesuwając do przodu, aby włosy się podniosły (mam nadzieję, że wiecie co mam na myśli, jeśli nie to może zdjęcia trochę bardziej przybliżą Wam to, o co mi chodzi. : ) )
Z reszty włosów robimy luźnego koczka, którego spinamy wsuwkami. : ) Do tej fryzury użyłam  ok.  10 wsuwek. (Znowu zdjęcia słabej jakości :( ) Efekt:
( Mam nadzieję, że widać ten efekt o który mi chodziło. : ) ) 

Trzecia fryzura najbardziej przypadła mi do gustu. : ) Zaczynamy od zrobienia przedziałka ( w którym miejscu chcecie) i zaplecenia lekko niedbałego dobieranego warkocza (takiego przy twarzy). Kończymy za uchem i tam delikatnie związujemy koczka. To nie koniec : ) Zza drugiego ucha bierzemy pasemko i zaplatamy normalnego warkoczyka i związujemy gumką recepturką, a następnie oplatamy nim niedbale koczka i związujemy razem. Do tej fryzury użyłam gumki i gumki recepturki. : ) Efekt:



Fryzury, które wyżej pokazałam są proste i szybkie w wykonaniu, na każdą poświęciłam mniej niż 5 minut. : ) Mam nadzieję, że podobają się Wam pomysły. Jeśli chcecie więcej to piszcie. : )
(Obiecuję, że postaram się robić zdjęcia lepszej jakości. :) )

Oczywiście fryzury  nie są tylko dla kręconowłosych, ale wydaje mi się, że na takich włosach najlepiej wyglądają. : )

Buziaki. :*

1 komentarz:

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*