poniedziałek, 2 lipca 2012

Cudowny lakier - AVON - splendid blue

Cześć dziewczyny!. :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać cudowny lakier z AVONU, który jakiś czas temu zakupiłam.

Od dawna szukałam granatowego lakieru, ale jakoś nigdy nie było mi pisane takowego kupić. Aż w końcu znalazłam taki w avonie. Kolor nazywa się splendid blue i zakochałam się w nim od pierwszego malowania. :)
Teraz trochę zdjęć.






Lakier ma świetny kolor- granatowy z brokatem :) . Do tego jest super-trwały. Nie pamiętam ile za niego zapłaciłam, ale nie był drogi jak na 12 ml. Jego pędzelek jest szeroki, więc świetnie się nim maluje.

Plusy:
+ trwałość,
+pojemność,
+kolor,
+pędzelek,
+wygodna buteleczka,
+ szybkie wysychanie

Minusy: (zauważyłam jeden)
- lakier, chociaż jest trwały, to odpryskuje np. przy sprzątaniu.


Ogólnie moim zdaniem lakiery z avonu są dobre, trwałe i mają dużą gamę kolorów. :) Jeśli macie możliwość, to zamówcie sobie  jakiś lakier z avonu i przetestujcie. Myślę, że Wam też się spodobają. :) 

A może macie lakiery z avonu? Jeśli tak to jaką macie o nich opinię? :)

Buziaki. :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*