poniedziałek, 23 lipca 2012

Moje podróże: Karkonosze - Odrodzenie

Cześć dziewczynki. :* 
W końcu mamy piękną pogodę, więc  w końcu można było wybrać się na jakąś wyprawę. : ) Nie wiem czy wspominałam już, ale uwielbiam podróże, wycieczki, zwiedzanie. Uwielbiam góry. Postanowiłam dlatego stworzyć kolejną serię na moim blogu : " Moje podróże" . Nie będą to dalekie podróże, ale chcę pokazać Wam również piękno Polski. : )

Dzisiaj wybrałam się w Karkonosze na Odrodzenie. Droga : ciągle pod górę, ale warto dla takich widoków. Oprócz polskiego schroniska na górze znajduje się czeskie schronisko, kilka hoteli i pensjonatów. Czesi ułatwiają sobie życie. Na samą górę kursuje autobus, a z góry można zjechać na specjalnej hulajnodze, którą zostawia się już na dole. : ) Nie wiem jak wygląda to cenowo, ale strasznie mi się spodobał ten pomysł. : ) Z Odrodzenia można pójść np. na Śnieżkę ( 9, 5km), ale także na Słoneczniki, lub Pielgrzymy. ; )
Teraz kilka zdjęć, które nawet w połowie nie oddadzą uroku miejsca w którym dzisiaj byłam. : )

 Po wejściu pierwsze co rzuciło nam się w oczy to śliczne obłoki. : )
 3,5 *-owy czeski hotel. : ) Czesi dojeżdżają do niego autobusem lub samochodem. : ) 
 Przy tym hotelu znajduje się boisko do piłki nożnej, do koszykówki i kort tenisowy. : )
Postanowiliśmy zejść kawałek drogą po czeskiej stronie. Minęliśmy czeskie schronisko... : )
 ... i zobaczyliśmy nowy hotel i kilka pensjonatów. : )
 Minęliśmy również przystanek autobusowy. ; )
 Hotel z bliska. : )
Naprzeciwko hotelu znajdowała się strefa relaxu ( czyli te dwa niebieskie leżaki : P ).
 Chociaż może to sam widok ma nas relaksować. : )
 
W Josefovej Boudzie chcieliśmy zrobić małe zakupy... : )
Chcieliśmy kupić czeskie piwo i lody, ale Czeszka nie chciała przyjąć złotych, więc....
  ... weszliśmy z powrotem na górę i zmierzaliśmy już do polskiego schroniska. : )
Polskie schronisko można poznać po.. fladze Polski. : )
 Polskie schronisko - Odrodzenie. : )

 Przy schronisku strefa odpoczynku. Gratis piękne widoki.
 W dole widać dwa Czeskie hotele. Za drzewami po prawej stronie jest schronisko. My poszliśmy jeszcze na punkt widokowy położony na wysokości 1436 m. n.p.m. : )
 Na miejscu mogliśmy zobaczyć całą panoramę Jeleniej Góry i okolic. : )

 Wróciłam wyciszona, zmęczona i opalona. : ) Widoki są cudowne. !

Zachęcam Was do wycieczek pieszych. : ) Szczególnie bliskie mi są góry, ponieważ mieszkam w kotlinie, ale w całej Polsce są ciekawe miejsca do wycieczek.: )

Niedługo wyjeżdżam na obóz wędrowny nad morze, więc gdy tylko wrócę dodam kolejną fotorelację właśnie z tego obozu . : )

Korzystajcie ze słońca i wakacji. !
Buziaki.! 

Angelika. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*