sobota, 14 lipca 2012

Outfit of The Day: Pastelowa koronka w roli głównej

Postanowiłam ostatnio, że raz na jakiś czas będę pokazywała swoje stroje. Wczoraj przed wyjściem z domu zrobiłam kilka zdjęć, które jak się okazuje, nie są zbyt dobrej jakości, więc wstawiam tylko trzy. : ) 

Gdy zobaczyłam tą tunikę, to od razu wiedziałam, że ją kupię. : ) Dopasowałam do niej zwykłe granatowe leginsy i granatowy kardigan + granatowe baleriny z kokardką ( których nie ma na zdjęciu : ) ) . Sukienka (tunika) w roli głównej, wszystko minimalistycznie. Zero biżuterii, zwykła beżowa torba. : )

Tunika/Sukienka - Dorothy Perkins ( Second Hand)
Kardigan - Orsay (pożyczony : ) )
Leginsy- F&F

Rzeczy, których niema na zdjęciu to:
Baleriny: CCC
Torba: RESERVED

Lakier, którym mam pomalowane paznokcie to:
NYC- Purple Pizzazz Frost 133 ( Long Wearing)


Wypoczywajcie,
buziaki. : )

2 komentarze:

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*