czwartek, 19 lipca 2012

Outfit Of The Day: Miętowo mi.

Cześć dziewczyny. : ) Tak jakoś spodobał mi się pomysł Outfitów, że postanowiłam dzisiaj pokazać Wam kolejny, dzisiejszy. : )
Ponownie ubrałam koronkową tunikę, a do tego miętowe leginsy. Ponieważ wcale nie było tak ciepło, to założyłam kurtkę jeansową. : )

Mięta to teraz bardzo modny kolor i bardzo się z tego cieszę, bo go uwielbiam. : ) Myślę, że najlepiej będzie się komponował z czernią, bielą i pastelami. : ) 








  Kurtka Cubus
Tunika Dorothy Perkins (sh)
Leginsy F&F 
Buty no name
Torebka Reserved 

Pogoda się poprawia, więc i moje samopoczucie też, dlatego myślę, że w końcu będę pisała więcej. : )

Buziaki. :*

1 komentarz:

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*