sobota, 23 czerwca 2012

Poradnik kręconowłosych: Pokochaj swoje włosy..

Cześć dziewczyny. : *
Dzisiaj trochę o tym jak zaakceptować swoje loki. Wiadomo, że prawie każda dziewczyna, która posiada włosy kręcone, bądź falowana pragnie całym sercem włosów prostych i na odwrót. Nie uważacie jednak, że świat byłby nudny gdyby każda z nas była blondynką, lub miała proste włosy? Różnorodność jest potrzebna, dlatego są dziewczyny z lokami, falami i z prostymi włosami. :)

Uwielbiam proste włosy i jeszcze nie tak dawno temu oddałabym wszystko, byle tylko takie posiadać... -Prostowałam włosy gdy wyschły, a na drugi dzień męczyłam je prostownicą jeszcze raz.... - W momencie, kiedy zaczęłam bardziej interesować się pielęgnacją włosów wszędzie było napisane o tym, że używanie prostownicy i suszarki odpada. Suszarki i tak nie używałam, ale zrezygnowanie z prostownicy - to był dla mnie koszmar. Jednak przełamałam się i moim włosom wychodzi to na dobre. :)

Od tego momentu stwierdziłam - muszę pokochać włosy takie jakie są. Cały czas dążę do "pełnej miłości" ; ) Jednakże chcę Wam przekazać trochę swoich rad, pomysłów, mądrych myśli... dzięki takiemu myśleniu coraz lepiej czuję się w lokach i mam nadzieję, że tak samo będzie z Wami.: )

1.Pomyśl jaką jesteś szczęściarą i pomyśl o tym, że większość dziewczyn zazdrości Ci Twoich pięknych kędziorków. Tak, tak! Dobrze przeczytałaś. Zazdroszczą Ci tych loczków.
2. Uważasz, że loki są brzydkie, bo się puszą? Może pora zacząć zwracać większą uwagę na pielęgnację. Zmiana szamponu, odżywki, bądź metody mycia... Pora na zmiany.!
3. Zmień tok myślenia. Nie myśl : Głupie włosy, brzydkie włosy, okropne loki... Myśl: Kochane włosy, piękne loczki. :)
4.Noś rozpuszczone włosy jak najczęściej. :)
5. Czesz włosy tylko wtedy gdy są mokre, potem spryskaj je lekką mgiełką ugniatając. Włosy schnąc będą ładnie pokręcone. 
6. Ciesz się swoimi pięknymi lokami. Wyglądasz w nich pięknie, Ty jesteś piękna.! 
7. Poświęcaj swoim włosom więcej czasu, ale nie popadaj w paranoję...
8. Miej więcej cierpliwości do swoich włosów . : )
9. Pozytywne podejście to podstawa! 
10. Bądź pewna siebie. Głowa do góry i z dumą prezentuj swoje sprężynki. :)

Czasami narzekam na moje włosy, ale i tak je kocham. Staram się, aby miały pielęgnację  taką, jaką potrzebuję. Coraz częściej wychodzę z domu w totalnym nieładzie na głowie, ale to jest fajne. Do prostowania całych włosów na pewno nie wrócę i Was też do tego namawiam. 

Kochajcie swoje włosy, dbajcie o nie, pielęgnujcie. 

Buziaki. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*