poniedziałek, 4 czerwca 2012

Mini haul + Puder jako suchy szampon.

Cześć dziewczyny. :)
Dzisiaj wybrałam się do Rossmanna, bo w tamtym tygodniu wpadła mi w ręce gazetka z dziecięcymi produktami. Dużo obniżek jest, więc stwierdziłam, że zaopatrzę się w rzeczy, które i tak bym wcześniej, czy później kupiła. :)


Kupiłam cztery rzeczy.:)

1.Isana- Odżywka wygładzająca. Kupiłam, bo naczytałam się o niej wiele dobrych rzeczy. Jak poużywam, to na pewno napiszę jak się sprawuje. :)
Nie było na niej żadnej promocji. Kosztuje 5,49 za 300 ml. Cena nieduża, a podobno efekt świetny. Zobaczymy.:)


2. babydream- Delikatne chusteczki nawilżające. Używamy z mamą, przydają się na wyjazdy różnego rodzaju. Cena to 7,49 za dwie paczki po 80 sztuk. Moim zdaniem to na prawdę nie jest dużo i opłaca się je kupić. :)

3. babydream- szampon. Czytałam, że dobrze działa na włosy, więc również kupiłam. Ma świetną cenę, bo tylko 3,49 za 250 ml. :)

Polecam Wam zajrzenie do Rossmanna, na ten dział dziecięcy szczególnie. :)
A teraz kolejna rzecz. :)

Puder/Zasypka jako suchy szampon

4. Kolejna rzecz, którą kupiłam to: babydream- puder. Cena to 4,99 za 100g. :) 
 
Kupiłam go, ponieważ stary Alantan się kończy. Używam pudru zamiast suchego szamponu.:)
  
Puder(lub zasypka) dla dzieci jest to tańsza i moim zdaniem lepsza wersja suchego szamponu. Działa tak samo. Jedyną różnicą jest to, że przy pudrze musimy poświęcić dłuższą chwilę niż przy sprayu.Jest to jednak zbawienie dla dziewczyn z przetłuszczającymi się włosami. NIE ZASTĘPUJE oczywiście szamponu. Każdy jednak może mieć gorszy dzień i nie mieć ochoty na codzienne mycie. Pudru nie powinno się nadużywać (zresztą tak jak i suchego szamponu). Maksymalnie 2 razy w tygodniu, ponieważ wysusza on skórę głowy. 
Użycie jest bardzo proste. Niewielką ilość pudru nasypujemy na dłoń i delikatnie "rozsmarowujemy". Następnie nakładamy puder na włosy (miejsca takie jak grzywka, włosy przy przedziałku i delikatnie przeczesujemy włosy palcami. W razie potrzeby można powtórzyć. :)
Jedynym minusem jest to, że włosy się elektryzują, ale najlepiej związać je w kucyk i nie będzie problemu żadnego. :)

To cała filozofia. Nie trzeba przepłacać za suche szampony. :) Polecam spróbować ten sposób. Mi bardzo często ratuje włosy, kiedy rano wstaję i okazują się być nieświeże.

Niedługo kolejne posty poświęcone włosom. :)
Buziaki. :*

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł z zastąpieniem suchego szamponyu :)
    BD- mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*