poniedziałek, 3 września 2012

Lato, lato i po lecie. : )

Cześć dziewczynki.! : )

 Wraz z powrotem do szkoły, ja powracam do Was. Dzisiaj ostatni dzień leniuchowania. 
Od ostatniego posta minęło sporo czasu, lecz tak jak pisałam, wyjechałam na obóz. Potem odwiedzałam rodzinę i odpoczywałam na wiosce. : ) Potrzebowałam czasu na zresetowanie się i mentalne przygotowanie na kolejny rok nauki.. Teraz pełna weny, pomysłów, inspiracji i siły powracam do pisania. : ) 

 Planuję dużo nowych outfitów. Na pewno kontynuuję hair project. Mam nadzieję, że posty, które jeszcze planuję będą się Wam podobały. : )

Następny post będzie o obozie wędrowniczym, czyli moje podróże.  Pojawią się zdjęcia ciekawych miejsc, zachodów słońca i tak dalej. : )



Buziaki. : )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*