piątek, 8 czerwca 2012

Ulubieńcy maja 2012

Cześć dziewczyny. :*
Maj minął, więc dzisiaj mam dla Was ulubieńców maja. Nie ma ich zbyt wiele, ale zaczynamy. :)

Na początek, najczęściej używane produkty do włosów.

1. Farmona- Jantar - odżywka do włosów i skóry głowy, rewelacyjna, używałam go codziennie przez trzy tygodnie maja. :) Możecie o nim przeczytać tutaj. :)
2.Dabur- Vatika - Olejowałam nim włosy w maju. Napiszę na pewno recenzję. :)
3.Oriflame- HairX - odżywka wygładzająca do włosów. W ulubieńcach marca używałam szamponu i wspomniałam właśnie o tej odżywce. :) Szampon się skończył, zamówiłam odżywkę.  Myję włosy metodą OMO, więc na pierwszym planie są odżywki. :)

Jeśli chodzi o pielęgnację twarzy używałam głównie :
4. Dabur- Woda różna - To CUDO używałam dzień w dzień. Rano i wieczorem. :)  Napiszę o niej osobnego posta. :)
5. Cien- Żel do mycia twarzy z oliwką. - Jest świetny i ładnie pachnie.

Na koniec kolorówka. :)
6. Bell - Bronzer. Moje cudo. Używam codziennie.
 7. Essence- I <3stage - baza pod cienie. Bardzo fajna, przedłuża żywotność cienia na powiece. Cena też fajna, bo ok. 10 zł. :)
8. Essence- gel eyeliner. W tym miesiącu górował brązowy. Mam również czarny. Obydwa świetne, na pewno o nich napiszę. :)
9. Sleek - Paletka Au naturel. Pisałam o niej tutaj :) Będzie chyba moim ulubieńcem forever. :)


W maju używałam oczywiście różnych lakierów. Zawsze używałam odżywkę 8w1 (klik) . : )

I to chyba już na tyle. :) Piszcie o czym chciałybyście poczytać, może o jakim produkcie jako pierwszym. :)
Buziaki. :*

3 komentarze:

  1. Widzę tam wcierkę jantar :)
    Ostatnio jest osławiana na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to dlatego, że na prawdę działa. :)

      Usuń
  2. Musze kupic tę wcierkę i wodę różaną, bo bardzo ciekawią mnie te produkty :)

    zapraszam na rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*