poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Eveline- Skoncentrowana odżywka do paznokci 8w1

 Dzisiaj chciałabym Wam serdecznie polecić odżywkę z Eveline.


 Kupiłam ją w sklepie mojej babci, ale wiem, że można ją kupić np. w Rossmannie. Zapłaciłam za nią około 9 zł, a buteleczka ma 12ml. Na początku niezbyt wierzyłam w to, że jedna odżywka może dać taki efekt, jednak firma Eveline pozytywnie mnie zaskoczyła.

Paznokcie pomalowane tą odżywką wyglądają na prawdę ładnie, szczególnie jeśli nałożymy 2-3 warstwy. Możemy używać jej jako lakieru bazowego, lub po prostu samą. Sama (gdy nałożymy 3 warstwy) odżywka ma kolor mleczny i nadaje się również pod french.

Jeżeli chcecie użyć odżywki jako bazę to mam rady. Odżywka jest o tyle fajna, że nie przyśpiesza odpryskiwania lakieru, a wręcz przeciwnie przedłuża jego żywotność. Jednak, aby tak było trzeba trzymać się zasady, że między malowaniem odżywką, a lakierem właściwym należy odczekać ok 2-3 godziny. To dlatego, że aktywny kompleks musi mieć czas aby wniknąć w naszą płytkę. Polecam również dawać 2-3 warstwy pod ciemny lakier, a 1-2 pod jasny lakier. :)



Plusy odżywki:
- przy regularnym stosowaniu efekty są na prawdę widoczne,
- dzięki niej paznokcie szybciej rosną,
- paznokcie nie łamią się,
- paznokcie są wzmocnione i twarde,
- wydajność,
- powierzchnia płytki jest wygładzona,
- dobry pędzelek i poręczna buteleczka
+ dobra cena.

Jednak znalazłam jeden minus. Mianowicie gdy nakładam 2-3 warstwy, czuję chwilowe, nieprzyjemne mrowienie i ból pod paznokciami. Nie jest to może jakiś wielki minus, ale jest to pewny dyskomfort.

Mogę Wam polecić tą odżywkę ze spokojnym sumieniem, bo jest na prawdę dobra. :)


Życzę Wam mokrego Dyngusa oraz dużo odpoczynku. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*