piątek, 15 czerwca 2012

Dabur- Woda różana

Cześć dziewczyny. : ) 
Wybaczcie mi, że dawno nie było postów, ale na koniec roku nazbierało się tyle do poprawiania i załatwiania, że nie miałam nawet kiedy pisać. :) Staram się jak mogę. Jeszcze dzisiaj miałam pecha... trafiłam na "serdecznego" złodzieja, który ukradł mi telefon. Jestem wściekła... ale cóż, nic nie poradzę. : (

Dzisiaj napiszę o wodzie różnej, która pojawiła się w moich majowych ulubieńcach. : )

Trafiłam na nią i kupiłam ją w sumie przez przypadek, ponieważ zamawiając Vatikę i Jantara (klik) stwierdziłam, że jak już mam płacić za przesyłkę, to dobiorę coś jeszcze. Przeszukałam stronę i w oczy rzuciła mi się woda różana. Słyszałam o niej, ale jakoś nigdy nie pomyślałam o kupnie. Teraz żałuję, że kupiłam ją tak późno. : )

 Za taką buteleczkę (250ml) zapłaciłam 10 zł. Moim zdaniem nie jest to dużo. Chociaż butelka niezbyt mi się podoba - jest szklana i za każdym razem jak biorę ją do ręki to boję się, że mi spadnie - to i tak nie ma to znaczenia. Ostatecznie można ją przelać do innej np. plastikowej butelki po jakimś toniku.


Wody różanej używam jako tonika, codziennie rano i wieczorem przemywam nią twarz.Ma ona działanie uelastyczniające. Już po kilku dniach używania widać znaczące różnice w wyglądzie twarzy. Cera jest promienna i gładka. 
Jak używać.? To bardzo proste. Najpierw dokładnie myjemy buzię żelem, mydłem itp. Następnie dokładnie ją osuszamy ręcznikiem. Na koniec nalewamy trochę wody różanej na wacik i przemywamy nim dokładnie twarz. Jeśli chcemy, możemy po odczekaniu paru minut nałożyć ulubiony krem . : )

Wody różanej można też używać jako składnik maseczek do twarzy, czy włosów. To dlatego, że ma ona działanie łagodzące i nawilżające. 


Jakie zmiany zauważyłam po używaniu? Po pierwsze, cera mniej się przetłuszcza, za to jest świeża i promienna. Dodatkowo jest elastyczna. Po użyciu tego produktu czuję się jak w spa, ponieważ zapach jest genialny.  Po drugie, moje pory się zmniejszyły, co jest dla mnie jak błogosławieństwo, ponieważ nienawidzę swoich rozszerzonych porów. I ostatnia zmiana. Wydaje mi się, że skóra jest bardziej gładka, można powiedzieć jedwabiście gładka i delikatna. 

Na pewno kupię ten produkt ponownie. Polecam go szczególnie osobą z rozszerzonymi porami i przetłuszczającą, błyszczącą się cerą. :)

Podsumowując:

Plusy wody różanej:
+ poprawia stan cery - staje się ona bardziej promienna, skóra jest elastyczna, gładka, nie błyszczy się,
+zamyka rozszerzone pory
+ma przepiękny różany zapach, który pozwala poczuć się jak w spa. :)
+cena - 10 zł to dobra cena jak za produkt, który daje dobre efekty i jest naturalny.

Minusy:
-szklana buteleczka - niestanowi ona jednak żadnego problemu, ponieważ tak jak napisałam wyżej, można przelać wodę do innej butelki. :)

Woda różana nadaje się do każdego rodzaju cery. Ma cudowny zapach i działanie. Dodatkowo nie nadwyręża naszego portfela. Polecam Wam ją serdecznie. :*

Czy Wy używacie wody różanej? Jakie są wasze doświadczenia.? :)

Buziaki. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*