wtorek, 19 czerwca 2012

Poradnik kręconowłosych: Wprowadzenie. :)

Cześć dziewczyny. ! :)
Od zawsze miałam kręcone włosy. Do niedawna jeszcze z nimi walczyłam : niszczyłam namiętnie suszarką i prostownicą... Od kiedy zaczęłam bardziej dbać o włosy stwierdziłam, że przecież kręcone włosy mają swój urok i staram się je kochać takie jakie są. Czasami miewam jeszcze gorsze dni (tzn. używam prostownicy), ale suszarki nie używam już w ogóle. Chcę całkowicie oduczyć się prostowania, ale jeszcze walczę sama z sobą. :)

Dążę do tego, że postanowiłam pisać posty pod tytułem : "Poradnik kręconowłosych" . Będę pisała jak przekonać się do swoich loczków, jak wydobyć skręt, jak myć, układać. Wszystko co wiem postaram się Wam przekazać, tak abyście mogły znaleźć wszystko w jednym miejscu. :)



Czy podoba Wam się taki pomysł.? O czym chciałybyście poczytać? :)


1 komentarz:

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*