piątek, 22 czerwca 2012

Manicure z miętą w roli głównej.

Cześć dziewczyny. : ) Dzisiaj chcę Was zainspirować do tworzenia własnych, pomysłowych manicure`ów. Jest lato, więc pora na lakierowe wariacje. Korzystajcie z dwóch, trzech lub kilku lakierów. Nie mówię, że zawsze, ale czasami pokombinujcie. :)

Chcę Wam pokazać, prosty, ale moim zdaniem fajny pomysł na pomalowanie paznokci. Wpadłam na niego przez przypadek przy sprzątaniu, gdy znalazłam srebrny lakier. Stwierdziłam, że połączę go z miętą. Efekt mi się podoba. :) Mam nadzieję, że też się Wam spodoba i popróbujecie same w domu. :)

Jumpy nr 116, Bell nr się zmazał



Podoba się Wam taki pomysł, czy niezbyt? :)

Buziaki.:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*