czwartek, 19 kwietnia 2012

Maść ochronna z witaminą A


Zawsze podczas zimy i na wiosnę moje usta są strasznie wysuszone. Radzę sobie z tym różnymi sposobami. Używam balsamów do ust, pomadek, kremów typu Nivea i bambino, ale mam jeszcze w zanadrzu jedną rzecz. Produkt z apteki, czyli maść ochronną z witaminą A. Używając jej 3-4 razy dziennie, przez kilka dni, nasze usta wrócą do stanu normalności. Będą miękkie i gładkie. Na pewno nie będą piekły i pękały. 
 
Moim zdaniem ta maść czyni cuda... Robi porządek z szorstkimi rękami i stopami.. Z suchymi skórkami... Z suchą, szarą i szorstką buzią.
Polecam Wam stosowanie tej maści. Można kupić ją w prawie każdej aptece, w cenie ok. 5-7 zł. Tubka ma 25g i jest bardzo wydajna, mi starcza na cały ten okres zimowo-wiosenny.

Moja maść już się kończy, ale na pewno kupię następną, ponieważ jest to coś co warto mieć zawsze pod ręką. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*