sobota, 14 kwietnia 2012

Majkijaż dzienny

Gdy idę do szkoły nie mogę zrobić mocnego makijażu, ale zawsze staram się zrobić taki makijaż, aby nie rzucał się w oczy, ale ładnie wyglądał. :) Dziś chcę Wam pokazać jeden z tych makijaży, taki delikatny i lekki. 


Zaczynamy od nałożenia najjaśniejszego cienia na powiekę ruchomą i pod linię brwi. W tym makijażu użyłam błyszczący, kremowy cień . Najważniejsze, żeby ten kolor zgrywał się z resztą kolorów. Można również białym cieniem rozjaśnić kąciki oczu. :)


Na załamaniu powieki nakładamy cień średni. W tym makijażu użyłam ciemnego, matowego beżu. Rozcieramy go dobrze odpowiednim pędzelkiem. :)


Na sam koniec musimy podkreślić najciemniejszym cieniem zewnętrzne kąciku oczu.  Ponieważ jest to makijaż w odcieniach brązu, to jako najciemniejszego użyłam cienia w kolorze matowego brązu. 


Na koniec tuszujemy rzęsy. Jeśli chcecie, aby ten makijaż był wyraźniejszy, można namalować kreskę brązowym eyelinerem. :)


Kosmetyki użyte do makijażu oczu:
-Oriflame - purpurowy tusz do rzęs (Pisałam o nim tutaj)
-Virtual - eyeshadow base
-Max Factor Vivid Impact- Eyeshadow Duo (170)
-Sombra Nature -Moulin Rouge No1 (Cienie do powiek)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*