czwartek, 12 kwietnia 2012

Dwa tusze z Oriflame cd.




 
Niestety, minusem jest to, że całe "składniki pielęgnacyjne" tuszu sprawiają, że jest on tłusty, mokry i daje efekt mokrych rzęs. Gdy chcę szybko pomalować rzęsy to ten tusz kompletnie się do tego nie nadaje, ponieważ aby porządnie wysechł potrzeba ok. 5 minut, co niestety utrudnia dalsze przygotowanie do wyjścia, bo wystarczy jedno przymknięcie oczu i już cały tusz mamy pod oczami. Mi taki efekt nie odpowiada.




Gdybym miała oceniać w skali 1-10 -> to pierwszy tusz otrzymałby 9, a drugi 7 (za ten efekt mokrych rzęs).


Podsumowując obydwa tusze są w porządku, jednak pierwszy bardziej mi odpowiada. Po pomalowaniu, moim zdaniem obydwa wyglądają ładnie.
Jaka jest Wasza opinia.? :)







Ps. Jestem bardzo zła, ponieważ usunęły mi się wszystkie zdjęcia z postów. Te, które miałam na komputerze dodałam, innych poszukam i postaram się szybko dodać, ale niestety niektóre przepadły, na co nie mam wpływu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*