niedziela, 16 września 2012

Outfit Of The Day: Skirt in leopard print.

Cześć dziewczynki. : )

Dzisiaj mam dla Was outfit ze wczorajszego dnia. : ) Spódniczkę w panterkę  połączyłam ze zwykłym czarnym topem i czarnym sweterkiem na trzy guziczki. Do tego miałam w planach ubrać czarne kryjące rajstopy, ale okazało się, że gdzieś się zagubiły i założyłam czarne niekryjące. :) Do tego czarne meliski.



top - h&m
sweter - no name
spódniczka -  ( z młodości mamy :) ) 
torebka - butik w Świnoujściu (prezent)
meliski - no name (kupione nad morzem)
bransoletka - Oriflame
zegarek - prezent

Mam nadzieję, że strój się spodobał. : )
Już niedługo kolejne posty,

buziaki. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*