czwartek, 20 października 2011

Piękne usta w czasie chłodu

Jeśli macie spiechrznięte usta w okresie jesienno/zimowym jest na to sposób! Od kiedy pamiętam moje usta nie były idealne a w tym czasie kiedy na dworze jest chłodno mam z nimi najwięcej problemów jak temu zapobiegam? Oto moje sprawdzone metody : 
 1.Peeling to podstawa. Jak go wykonać? Są dwa sposoby: 
-cukier, bierzemy odrobinkę cukry nakładamy na usta i okrężnymi, delikatnymi ruchamy wcieramy w nasze usta, zabieg ten powinien trwać od minuty do dwóch minut.
-szczoteczka do zębów, zaskoczone? Ten zabieg możemy wykonywać po umyciu zębów lub kiedy tylko mamy na to ochotę. Lekko zwilżoną szczoteczką do zębów masujemy usta okrężnymi i delikatnymi ruchami (nasze usta również powinny być zwilżone wodą) taki zabieg powinien trwać tyle samo co w przypadku peelingu cukrem.:) 
Peelingi wykonujemy do 2-3 razy w tygodniu! 
 2.Nawilżanie. Według mnie najlepszym sposobem na nawilżenie/regeneracje ust jest..miód! zwykły miód bez żadnych dodatków. To cudo nakładamy prosto ze słoiczka na usta cienką warstwę (nie zlizujemy!) pozostawiamy miód na około 5 minut. Teraz albo zmywamy miód letnią wodą lub można zlizać:) lecz lepiej go zmyć wodą. Możemy również nawilżyć usta jakimś balsamem z dodatkiem miodu lub oliwek np. balsam do ust Czarna Oliwka z firmy Bielenda czy pomadka do ust Nivea Olive & Lemon (osobiście sama posiadam i ten balsam i pomadkę do ust i jestem bardzo zadowolona!)

Jeśli macie problemy z tzw. zajadami możecie stosować witaminę A dostępną w aptece lub maść Hascovir również dostępną w aptece po niej opryszczka, zajady powinny zniknąć w ciągu paru dni zależy:) 



Wiola:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*