czwartek, 13 października 2011

Make-up cz.1

Cześć.!  Jakiś czas zastanawiałam się o czym napisać na początku. Postanowiłam, że na napiszę o makijażu. Oczywiście nie uważam się za jakąś specjalistkę, ale pewne podstawy znam.
Jak dla mnie przesadzony makijaż u dziewczyny niszczy cerę i wygląda okropnie. Dobry make-up powinien tuszować pewne niedoskonałości i podkreślać naszą urodę. I muszę tu stwierdzić, że w tym przypadku mniej oznacza więcej. Im mniej katujemy naszą cerę tym wygląda lepiej. Tak więc dziewczyny, uwierzcie mi, że za duża ilość kosmetyków na twarzy wcale nie wygląda dobrze w świetle dziennym, a już na pewno nie jest dobra dla naszej skóry. : )

Jeśli chodzi o mnie to na co dzień nie przesadzam z makijażem, bo lubię wyglądać naturalnie. Używam wtedy najczęściej podkładu, błyszczyka i różu, aby usunąć efekt tzw. "śpiocha". Jeśli jednak chcę podkreślić oko to używam tuszu do rzęs, jednak robię to rzadko. : ) . Czasami też, chociaż niezbyt często, używam eye-linera, aby to oko było ładniejsze . Nie mam jakieś ulubionej firmy różu do policzków, czy eye-linera, ale jeśli chodzi o podkład, korektor i tusz to już od jakiegoś czasu używam L`Oreal. Bardzo jestem z nich zadowolona. Nie są to tanie kosmetyki, ale  produkt, który używamy codziennie powinien być dobrej jakości.

Chwilowy brak zdjęcia 

podkład - L`Oreal
korektor - L`Oreal
maskara - L`Oreal 
róż - Bell
błyszczyk - CARMEX 
eye-liner - Miss Sporty

Następnym razem chciałabym Wam pokazać jak szybko na co dzień robię swój makijaż. : )


Angelika. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*