piątek, 21 października 2011

Artystyczny nieład - KOK.! cz.1

Cześć.! Jakie macie plany na ten weekend.? Moje plany ograniczają się do odpoczywania i przygotowywania się psychicznego do tygodnia pełnego sprawdzianów.


Chciałabym Wam dzisiaj pokazać jedną z moich ulubionych fryzur, którą często robię gdy moje włosy wyglądają jakby strzelił mnie piorun. : ) Jest to kok, który jest zrobiony w formie artystycznego nieładu, jednakże gdy popatrzycie na buzię to włosy są jak najbardziej ułożone. Fryzura nie wymaga zbyt dużych umiejętności układania włosów, a tym bardziej nie potrzeba nam zbyt wielu akcesoriów. : )  Wystarczy nam gumka do włosów, wsuwki i ewentualnie kwiatek do ozdoby koka

.  


Fryzura ta jest świetna, bo możemy ją nosić na co dzień, a także jako fryzurę elegancką. : )
Jak Wam się podoba taki pomysł na fryzurę.? : )

Angelika. : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszego pisania. :) Piszcie swoje propozycje, uwagi, za wszystko jestem wdzięczna. :*